هلال

هلال

اصلا، اصلا، اصلا نمی‌تونم هضم کنم که چرا خانم‌های محترم(!) میان تو وبلاگ و پیج هاشون در مورد ریزترین و خصوصی ترین مسائل زنانه‌شون حرف میزنن که من تو جمع های خصوصی و دوستانه‌ام نمی‌تونم در موردش حرف بزنم :|

این به جهنم! خانم‌های مذهبی(!)نما چرا این کار رو میکنن و یه عده مذهبی(!)نمای دیگه میرن زیر پست لایک و بوس و فدات شم حواله می‌کنن؟ o.O

همین الان که منکر این قضیه می‌شید، پیوندهای وبلاگ مخاطبین بنده رو با عمق پیمایش 2 دنبال کنید! فاجعه‌ست.

البته که این چیزا عادی شده بابا!

و البته تر که بنده همین الان از غار اومدم بیرون و اُمُل هستم :/


پ.ن: این همان دهکده ای است که در آن مردمان را به یک صورتِ واحد قالب می زنند و هیچ کس نمی تواند از قبول مقتضیات تمدن تکنولوژیک سر باز زند.


منبع

  • آقای سه خطی

نظرات  (۳)

  • گــــــــــــــــم گشته
  • الان اینجا یک شبهه پیش میاد!
    بحث جبر و اختیار آیا شامل مفهوم این پست میشه یا نه؟؟
    حقیقتا لزومی واسه خوندن پست های دخترونه و بعد از اون کامنت های اونها وجود داره؟؟
    پاسخ:
    این دقیقا همون جوابیه که وقتی به دختره می گیم خانوم حجابت! میگه تو نگاه نکن..ولی باتقریر جبر و اختیار
    یه چیزایی، اگه خیلی زیاد بشه، چشمت می خوره بهش،...
    +
    در مورد کامنت ها اشکالتون وارده!
  • گــــــــــــــــم گشته
  • جبر و اختیار رو من واسه خوندنشون گفتم!!
    خب اجباری واسه خوندن حتی تا اخر متن هم نیست با وجود اینکه زیادن و چشم بهش بخوره!!
    پاسخ:
    جبر و اختیار به کنار من الان گیجم :)

  • گــــــــــــــــم گشته
  • گیج بودن چیز خاصی نیست عادیه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    هلال احمر هلال هلال ماه رؤیت هلال استهلال ستاد استهلال شعر گرافیک شعر و عکس متن و عکس عکس پوستر گرافیک طراحی عکس نوشته وبلاگ هلال هلال رمضان هلال ماه عکس های ماه رمضان عکس های ماه محرم اشعار ماه رمضان اشعار ماه محرم